Новини

Новини

С международно признание се завърна „Победа“ АД от изложението PLMA’s World of Private Label 2016

 

„Couple cake“ - най-новата марка мини кексове на „Победа“ АД, бе отличена като иновативен продукт на най-голямото световно изложение за производители на собствени марки – The World of Private Label Show 2016, което се проведе в края на м. Май в Амстердам, Холандия. Авторитетното жури от представители на Private Label Manufacturers Association (PLMA) избра българската марка заради уникалното й позициониране, вкусови качества и емоционално послание. „Couple cake“ попадна в престижната селекция продукти в обособената експозиционна зона Idea Supermarket, събираща най-атрактивните продуктови решения от цял свят. По данни на организаторите тази година на изложението The World of Private Label  са отчетени над 12 000 посетители. 

 

Успехът на марка „Couple cake“ затвърди положителната тенденция за развитие и устойчивост на „Победа“ АД на международните пазари през последните години. За изминалата 2015 г. компанията отчете над 15% ръст в стойност на експортните си продажби, като делът на проектите по линия на частните марки постоянно расте. Портфолиото на компанията се радва на интерес от Близкия Изток, Египет, Либия, Холандия, Ирландия,  Унгария и др.

„Сериозен интерес от чуждестранни клиенти има към продукцията ни в категориите вафли, кроасани и крекери“, коментира Мария Вълканова – Ръководител Експорт в „Победа“ АД.

Компанията наблюдава ръст в интереса към нишови и нестандартно позиционирани изделия в международен план. 

„През последните години се разгърнахме на нови пазари и натрупахме сериозен опит и ноу-хау в проектите за износ. Високите вкусови качества и конкурентоспособността на нашите изделия са в основата на дълготрайните партньорства и успехът в private label проектите ни зад граница“, допълва Вълканова. 

Бъдете информирани

Научавайте първи, абонирайте се за актуална информация, новини и промоции.